עזרה

פעולות באתר

כיצד משנים את כתובות הדוא"ל שלי באתר?
הקלק על קישור הפרופיל שלי בתפריט הניווט. במסך זה תוכל לעדכן את כתובת הדואר-האלקטרוני שלך ואת פרטי הפרופיל האחרים.
כיצד שולחים הודעה למשתמש באתר?
יצירת קשר עם חברים אחרים היא פשוטה. בכל מסך פרופיל, מופיעה כפתור שכתוב בו "שלח הודעה ". הקלק על כפתור זה , כדי לפתוח את חלון שליחת הודעה בחלון זה פשוט הקלד את הודעתך, והקלק על כפתור "שלח הודעה", ההודעה שלך תישלח מייד לאותו חבר. שים לב: עליך להיות חבר מלא (בתשלום) כדי ליצור קשר עם חברים אחרים. כדי לשדרג את חברותך הקלק כאן.
כיצד רואים הודעות שנשלחו אלי?
את ההודעות תוכל לראות ע"י לחיצה על תפריט "הודעות ולבבות שקיבלתי " לאחר התחברות לאתר. פניות שתקבל מחברים/ות אחרים יגיעו ישר לכתובת הדוא"ל איתה נרשמת.בנוסף עבור כל הודעה חדשה שתקבל באתר תשלח אליך לדואר האקלטרוני התראה על קבלת הודעה חדשה באתר.
כיצד לחסום משתמש ?
יש לך שליטה מלאה לגבי מי שיוכל לראות את הפרופיל שלך וליצור איתך קשר. אם ברצונך לחסום לחבר מסוים את היכולת ליצור איתך קשר, פשוט לך לפרופיל שלו, והקלק "חסום חבר". חבר זה תיחסם באופן אוטומטי האפשרות לשלוח אליך הודעות או לצפות בפרופיל ובתמונות שלך. אם ברצונך לבטל את החסימה של אותו חבר, פשוט חזור אל הפרופיל שלו, והקלק "בטל חסימת חבר".

הפרופיל והמנוי שלי

חידוש/ביטול מנוי
החיוב באתר הינו דיסקרטי ויופיע בכרטיס האשראי על השם "מ.ל שירותי אינטרנט".
בכדי לבטל את המנוי יש לפנות אל שירות הלקוחות, לפחות 3 ימים לפני מועד סיום
המנוי, ע"י לחיצה על צור קשר בתפריט הראשי או בטלפון 058-7730730